Vieglā valoda
Ventspils novada pašvaldība Pašvaldība izveidota 2009. gadā. Tā atrodas Skolas ielā 4 Ventspilī. Ventspils novada pašvaldību vada izpilddirektors Dainis Valdmanis. Izpilddirektors pieņem – pirmdienās no plkst. 14:00 līdz 18:00,
Pašvaldības īpašumu un finansu pārvaldīšana. Novada zemes, mežu un ūdeņu izmantošana un aizsardzība. Pakalpojumi komunālajā saimniecībā, labiekārtošanā un dzīvokļu fondā. Novada ceļu uzturēšana. Nodrošina kultūras un izglītības iestāžu darbību. Nodrošina sociālo aprūpi, civilstāvokļa un notariālās darbības.
Dome izveidota 2009. gadā. Tā atrodas Skolas ielā 4 Ventspilī, e-pasts: , tālr. 63629420. Domi veido 15 iedzīvotāju ievēlētie deputāti. Deputāti ievēl priekšsēdētāju un vietniekus. Ventspils novada domi vada priekšsēdētājs Aivars Mucenieks. Priekšsēdētājs pieņem – pirmdienās no 14:00 līdz 18:00, piektdienās no 08:00 līdz 12:00.
Dome pieņem lēmumus. Nosaka pašvaldības darbības struktūru. Nodrošina valsts pārvaldes funkciju un pārvaldes uzdevumu izpildi. Kontrolē un izpilda pieņemto budžetu. Darbības nodrošināšanai no deputātiem ievēl komitejas. Pašvaldības funkciju pildīšanai izveido komisijas.
Pirmdienās no plkst. 8:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 18:00. Otrdienās – ceturtdienās no plkst. 8:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 17:00. Piektdienās no plkst. 8:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 16:00. Uz pašvaldību var nosūtīt vēstuli elektroniski – e-pasts: . Apmeklētāju pieņemšanas centrā pa tālr. 63629450 Jums sniegs nepieciešamo atbildi. |