Kā sazināties ar “VNK serviss”? Kā pieteikt pakalpojumu?
Ar SIA “VNK serviss” iespējams sazināties:

zvanot uz vienoto tālruni +371 20000209;

rakstot uz e-pastu info@vnkserviss.lv;

rakstot ziņu WhatsApp, izmantojot “WhatsApp” pogu mājaslapas augšdaļā.

Lai pieteiktu pakalpojumu var zvanīt uz tālruni +371 20000209 vai ērti pieteikt to mājaslapā (sadaļā “Pieteikt pakalpojumu”), tostarp arī šādos gadījumos:

  • ūdens skaitītāju nomaiņa vai uzstādīšana;
  • asenizācijas pakalpojums;
  • hidrodinamiskās mašīnas pakalpojums.

Ūdensvada vai kanalizācijas tīklu avārijas gadījumā aicinām zvanīt uz tālruni +371 20000209. Lai uzdotu citus jautājumus, aicinām rakstīt uz minēto e-pastu vai nosūtīt ziņu mājaslapā, izmantojot pogu “Uzdot jautājumu”.

Kā var iesniegt ūdens skaitītāja rādījumus?
Skaitītāja rādījumus ir iespējams nodot klientu portālā Bill.me vai iemetot SIA “VNK serviss” pastkastē kādā no šim adresēm:

  • galvenajā birojā (Saules iela 19, Ventspils);
  • Vārves filiālē (“Zūras 7”, Zūras, Vārves pag.);
  • Ugāles filiālē (Rūpnīcas iela 2-31, Ugāles pag.);
  • Piltenes pilsētas un pagasta pārvaldē (Lielā iela 28, Piltene).

Atgādinām, ka Bill.me vietnes lietošana ir bezmaksas. Klientu portālā Bill.me ir iespēja elektroniski iesniegt ūdens skaitītāju rādījumus un saņemt rēķinu Bill.me sistēmā.

Līdz šim neizmantoju klientu portālu Bill.me. Kāpēc tas ir nepieciešams?
Klientu portālā Bill.me iespējams ne tikai iesniegt ūdens skaitītāja rādījumus un aplūkot rēķinus, bet arī saņemt dažāda veida paziņojumus no SIA “VNK serviss”, tostarp par avārijas situācijām un remontdarbiem, ūdens atslēgumiem, māju kopsapulcēm, zāles pļaušanu, ūdenstorņu dezinfekciju un citu aktuālu informāciju. Portāls nodrošina ātru un ērtu piekļuvi visai svarīgajai informācijai vienuviet.

Kā var reģistrēties klientu portālā Bill.me?
Ja vēl neesat reģistrējies klientu portālā, varat pieteikt reģistrācijas saites saņemšanu, rakstot uz info@vnkserviss.lv, nosūtot savu vārdu, uzvārdu un objekta adresi (iela, mājas numurs, ciems vai pilsēta), vai rakstot uz registracija@bill.me, nosūtot iepriekš minēto informāciju un norādot pakalpojuma sniedzēju – “VNK serviss”.

Kas ir ūdens skaitītāja verifikācija? Kad jāveic ūdens skaitītāja nomaiņa vai atkārtota verifikācija?
Ūdens skaitītāja verifikācijas termiņš ir kā skaitītāja derīguma termiņš – tas norāda uz laiku, cik ilgi skaitītājs spēj precīzi veikt ūdens patēriņa uzskaiti atbilstoši reālajam patēriņam. Saskaņā ar spēkā esošiem normatīvajiem aktiem ūdens patēriņa skaitītājs izlietoto ūdens daudzumu pēc uzstādīšanas uzskaita četrus gadus, jo ūdens skaitītājs, tāpat kā jebkura cita ierīce, nolietojas un zaudē precizitāti. Noteikts, ka pēc četru gadu kalpošanas ir jāveic skaitītāja nomaiņa (uzstādot jaunu skaitītāju vecā vietā) vai arī jānodrošina esošā skaitītāja laboratoriska pārbaude un atkārtota verifikācija. Aicinām iedzīvotājus sekot līdzi ūdens skaitītāja verifikācijas termiņam un veikt ūdens skaitītāja maiņu, ja verifikācijas termiņš ir beidzies.

Kur ir redzams ūdens skaitītāja verifikācijas termiņš?
Ūdens skaitītāja verifikācijas termiņš ir norādīts rēķinu apakšā pie “Ūdens skaitītājs”. Rēķinus un šo sadaļu iespējams aplūkot, ieejot klientu portālā Bill.me un sadaļā “Arhīvs”, izvēloties “Rēķini”.

Kas veic skaitītāja nomaiņu? Vai varu pats nomainīt skaitītāju?
Skaitītāja nomaiņu un plombēšanu drīkst veikt tikai ūdenssaimniecības pakalpojumu sniedzējs vai sertificēts pakalpojumu sniedzējs, kam ir tiesības sniegt šādu pakalpojumu un sagatavot par to atbilstošu aktu. Iedzīvotājiem, kuri nav sertificēti veikt šādu pakalpojumu, pašiem nav tiesības patvaļīgi mainīt skaitītājus, bojāt vai noņemt plombas. Saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto, SIA “VNK serviss” nedrīkst plombēt patvaļīgi mainītus un uzstādītus skaitītājus. Šim pakalpojumam var izvēlēties arī citus sertificētus pakalpojuma sniedzējus. Izvēloties citu pakalpojumu sniedzēju, pēc skaitītāju uzstādīšanas nepieciešams iesniegt “VNK serviss” ūdens skaitītāja nomaiņas aktu.

Ko darīt ar skaitītāja rādījumiem, ja īpašumā ilgāk par trīs mēnešiem vairs neviens nedzīvo?
Ūdens skaitītāju rādījumus jāiesniedz katru mēnesi no 26. līdz 29. datumam, tomēr, ja īpašumā ilgāk par trīs mēnešiem neviens nedzīvo vai tiek plānota prombūtne, ir jāinformē SIA “VNK serviss”, iesniedzot iesniegumu par plānotu prombūtni. Iesnieguma paraugu ir iespējams aplūkot mūsu tīmekļa vietnes sadaļā “Veidlapas”. Aicinām to sūtīt uz e-pastu info@vnkserviss.lv, iemetot to jums tuvākajā SIA “VNK serviss” pastkastē, vai arī pieteikt prombūtni caur savu Bill.me profilu. Ja šāds iesniegums nav saņemts un ilgāk par trīs mēnešiem rādījumi nav ziņoti, tad, sākot ar ceturto mēnesi, stāsies spēkā prasība par mājas kopējo ūdens patēriņa zudumu piemērošanu, pamatojoties uz Ministru kabineta noteikumiem Nr. 1013 “Kārtība, kādā dzīvokļa īpašnieks daudzdzīvokļu dzīvojamā mājā norēķinās par pakalpojumiem, kas saistīti ar dzīvokļa īpašuma lietošanu”.

Saistītas tēmas

SIA “VNK serviss” Ventspils novads