SIA “VNK serviss” atbild uz visbiežāk uzdotajiem klientu jautājumiem.

Kā sazināties ar “VNK serviss”? Kā pieteikt pakalpojumu?

Ar "VNK serviss" iespējams sazināties:

  • zvanot uz vienoto tālruni +371 20 000 209;
  • rakstot uz e-pastu info@vnkserviss.lv;
  • rakstot ziņu “WhatsApp”, izmantojot “WhatsApp” pogu mājaslapas (www.vnkserviss.lv) augšdaļā.

Lai pieteiktu pakalpojumu, var zvanīt uz tālruni +371 20 000 209 vai ērti pieteikt to mājaslapas sadaļā "Pieteikt pakalpojumu", tostarp arī šādos gadījumos:

  • ūdens skaitītāju nomaiņa vai uzstādīšana;
  • asenizācijas pakalpojums;
  • hidrodinamiskās mašīnas pakalpojums.

Ūdensvada vai kanalizācijas tīklu avārijas gadījumā aicinām zvanīt pa tālruni 20000209. Lai uzdotu citus jautājumus, aicinām rakstīt uz minēto e-pastu vai nosūtīt ziņu mājaslapā, izmantojot pogu “Uzdot jautājumu”.

Kad jāiesniedz ūdens skaitītāja rādījumi?

Ūdens skaitītāju rādījumus jāiesniedz katru mēnesi no 26. līdz 29. datumam.

Kā var iesniegt ūdens skaitītāja rādījumus?

Skaitītāja rādījumus ir iespējams nodot klientu portālāBill.me” vai iemetot SIA "VNK serviss" pastkastē kādā no šim adresēm:

  • galvenajā birojā (Saules iela 19, Ventspils);
  • Ugāles filiālē (Rūpnīcas iela 2-18, Ugāles pag.);
  • Piltenes pilsētas un pagasta pārvaldē (Lielā iela 28, Piltene).

Atgādinām, ka “Bill.me” vietnes lietošana ir bezmaksas! Klientu portālā “Bill.me” ir iespēja elektroniski iesniegt ūdens skaitītāju rādījumus un saņemt rēķinu “Bill.me” sistēmā.

Līdz šim neizmantoju klientu portālu “Bill.me”. Kāpēc tas ir nepieciešams?

Klientu portālā “Bill.me” iespējams ne tikai iesniegt ūdens skaitītāja rādījumus un aplūkot rēķinus, bet arī saņemt dažāda veida paziņojumus no “VNK serviss”, tostarp par avārijas situācijām un remontdarbiem, ūdens atslēgumiem, māju kopsapulcēm, zāles pļaušanu, ūdenstorņu dezinfekciju un citu aktuālu informāciju. Portāls nodrošina ātru un ērtu piekļuvi visai svarīgajai informācijai vienuviet.

Kā var reģistrēties klientu portālā “Bill.me”?

Lai piereģistrētos un izveidotu savu profilu, nepieciešams nospiest “Ienākt”–“Reģistrēties” vietnē www.bill.me un reģistrācijas formā jāaizpilda paredzētie lauki.

  • Svarīgi! Reģistrācijai aicinām izmantot e-pasta adresi, uz kuru šobrīd tiek saņemti SIA “VNK serviss” rēķini. Rēķinu saņemšanas pieteikumu var iesniegt tikai persona, kas norādīta līgumā par SIA “VNK serviss” pakalpojumu sniegšanu.
  • Pēc profila reģistrācijas sadaļā “Uzņēmumi” sameklējiet mūsu uzņēmumu un nospiediet “Pievienot” (ja nepieciešams, izmantojiet meklēšanas logu).
  • Sekojiet instrukcijām, kas parādās jūsu ierīces ekrānā. Tiklīdz mēs jums nosūtīsim nākamo rēķinu, tas uzrādīsies sadaļā “Sākums–Mani rēķini”.

Vēlamies vērst jūsu uzmanību, ka reģistrācija, rēķinu saņemšana un skaitītāju rādījumu iesniegšana vietnē “Bill.me” ir bez maksas. Rēķinus ir iespējams apmaksāt, izmantojot internetbanku (veicot bankas pārskaitījumu) līdzšinējā kārtībā vai “Bill.me” platformu. Internetbankā veiktie pakalpojumi ir bez maksas, savukārt, ja norēķini tiek veikti “Bill.me” platformā, tiek piemērota “Bill.me” komisijas maksa divu procentu apmērā no rēķina summas.

Kad jāveic ūdens skaitītāja nomaiņa vai atkārtota verifikācija?

Saskaņā ar 03.06.2025. apstiprinātajiem grozījumiem Ministru kabineta noteikumos Nr. 524 “Kārtība, kādā nosaka, aprēķina un uzskaita katra dzīvojamās mājas īpašnieka maksājamo daļu par dzīvojamās mājas uzturēšanai nepieciešamajiem pakalpojumiem” un noteikumos Nr. 289 “Noteikumi par valsts metroloģiskajai kontrolei pakļauto mērīšanas līdzekļu sarakstu” ir atcelta ūdens patēriņa skaitītāju atkārtotas verifikācijas prasība daudzdzīvokļu dzīvojamo māju dzīvokļos. Vienlaikus noteikts, ka gadījumā, ja mājas pārvaldniekam rodas aizdomas par nekorektu ūdens patēriņa uzskaiti dzīvoklī, pārvaldnieks var prasīt dzīvokļa īpašniekam veikt skaitītāja verificēšanu.

Kādos gadījumos ūdens skaitītājs joprojām jāmaina?

  • Ja skaitītāja verifikācijas termiņš iestājies pirms 2025. gada 6. jūnija.
  • Ja skaitītājs ir bojāts vai nedarbojas pareizi.
  • Ja mājas pārvaldniekam ir pamatotas aizdomas, ka ūdens patēriņš netiek uzskaitīts korekti (piemēram, lielu ūdens zudumu gadījumā).
  • Ieviešot vienotu ūdens patēriņa uzskaites sistēmu, jaunie skaitītāji būs jāmaina, beidzoties ražotāja norādītajam skaitītāja kalpošanas termiņam vai desmit gadus pēc uzstādīšanas dienas gadījumā, ja ražotājs termiņu nav norādījis.

Ko darīt ar skaitītāja rādījumiem, ja īpašumā ilgāk par trim mēnešiem vairs neviens nedzīvo vai neatrodas?

Ūdens skaitītāju rādījumi jāiesniedz katru mēnesi no 26. līdz 29. datumam, tomēr, ja īpašumā ilgāk par trim mēnešiem neviens nedzīvo vai tiek plānota prombūtne, ir jāinformē SIA “VNK serviss”, iesniedzot iesniegumu par plānotu prombūtni.

Iesnieguma paraugu ir iespējams aplūkot mūsu tīmekļa vietnes sadaļā “Veidlapas”. Aicinām to sūtīt uz e-pastu info@vnkserviss.lv, iemetot to tuvākajā SIA "VNK serviss" pastkastē, vai arī pieteikt prombūtni caur savu “Bill.me” profilu.

Ja šāds iesniegums nav saņemts un ilgāk par trim mēnešiem rādījumi nav ziņoti, tad, sākot ar ceturto mēnesi, stāsies spēkā prasība par mājas kopējo ūdens patēriņa zudumu piemērošanu, pamatojoties uz Ministru Kabineta noteikumiem Nr. 1013 "Kārtība, kādā dzīvokļa īpašnieks daudzdzīvokļu dzīvojamā mājā norēķinās par pakalpojumiem, kas saistīti ar dzīvokļa īpašuma lietošanu".

Saistītas tēmas

SIA “VNK serviss” Ventspils novads