Kontakti

taurenitis [at] ventspilsnd.lv

Atrašanās vieta

Maija iela 6, Piltene, Ventspils novads, LV-3620

Iestādes darba laiks

  • Pirmdiena 07.00–18.30
  • Otrdiena 07.00–18.30
  • Trešdiena 07.00–18.30
  • Ceturtdiena 07.00–18.30
  • Piektdiena 07.00–18.30
  • Sestdiena Slēgts
  • Svētdiena Slēgts
Pirmsskolas izglītības iestādes “Taurenītis” ēka

Ventspils novada Piltenes pirmsskolas izglītības iestāde “Taurenītis” ir Ventspils novada domes dibināta iestāde, kura īsteno pirmsskolas izglītības programmu.

PII “Taurenītis” darbojas kopš 1961. gada decembra.

Darbinieki

Inita Griķe

PII "Taurenītis" vadītāja
taurenitis [at] ventspilsnd.lv

Iestāde īsteno licencētu Pirmsskolas izglītības programmu, programmas kods 01011111.

PII “Taurenītis” darbojas Vides izglītības fonda dibinātajā Ekoskolas programmā, un ir iegūts Zaļā karoga sertifikāts.

Piltenes pirmsskolas izglītības iestādē bērniem tiek veidota pirmā apzinātā mācīšanās pieredze, kas ir pamats turpmākajām skolas gaitām. Bērniem mūsdienīgu lietpratības pirmsskolas programmas apguvi nodrošina kvalificēti pedagogi un atbalsta personāls.

PII “Taurenītis” uzņem bērnus vecumā no 1,5 līdz 7 gadu vecumam, nodrošinot pirmsskolas izglītības programmas apguvi un bērnu sagatavošanu pamatizglītības programmas apguvei. Iestādē darbojas četras grupas:

  • “Bitītes” – bērni vecumā līdz 3 gadiem (1. pirmsskolas izglītības posms),
  • “Vardītes” – bērni vecumā no 3 līdz 4 gadiem (2. pirmsskolas izglītības posms),
  • “Skudriņas” – piecgadīgo bērnu sagatavošana (3. pirmsskolas izglītības posms),
  • “Mārītes” – piecgadīgo un sešgadīgo bērnu sagatavošana pamatizglītības programmas apguvei (3. pirmsskolas izglītības posms līdz pamatizglītības uzsākšanai).

Izglītības iestādes misija – mācīt patstāvīgi domāt, darīt, dzīvot.

Izglītības iestādes vīzija par izglītojamo – bērnu attīstību veicinoša inovatīva pirmsskolas izglītības iestāde, kurā veidojas personība.

Izglītības iestādes vērtības: Pamani! Ieklausies! Atbalsti! – uz sadarbību un bērna interesēm balstītas cieņpilnas attiecības visos līmeņos.

Izglītības iestādes prioritāte: vienots mācību un audzināšanas darba process, kurā bērns mācās iedziļinoties, praktiskā darbībā integrēti apgūst zināšanas, izpratni un pamatprasmes visās mācību jomās, attīsta caurviju prasmes, veido vērtībās balstītus ieradumus un  saņem atbilstošu un attīstošu atgriezenisko saiti.